niedziela, 19 sierpnia 2012

MAKIJAŻ do szkoły

Coś mi się wydaje, że czytelnicy powoli wracają (lub przychodzą nowi). Dziękuję wam za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednimi postami. Stali czytelnicy zauważyli pewnie, że notatki (a raczej ich zawartość) są nieco inne. Ta niewielka zmiana z pisania "tak sobie" przeszła na poziom pisania o rzeczach  głównie związanych z modą. Może blog będzie przypominał strony poświęcone modzie, na które zaglądają również starsze osoby, a nie tylko nastolatki? Nie wiem. Pożyjemy, zobaczymy.
Pewna osoba o pseudonimie ONA poprosiła mnie o napisaniu czegoś na temat makijażu do szkoły.
Oczywiście staram się sprostać wszystkim waszym prośbą, ale co tu napisać na ten temat. Wiadomo, że nikt kto chodzi np. do podstawówki czy do gimnazjum nie odwali w zwykły dzień czegoś takiego.


Do szkoły myślę, że nastolatki powinny się ograniczyć do tuszu i błyszczyka. Ewentualnie LEKKO podkreślić oko kredką do oczu czy użyć korektora. Ale na tym koniec. W mojej szkole chłopcy wyraziste cienie do powiek nazywają plastikiem. To przesada no ale cóż. Chodzi mi o to, że dziewczyny malują się głównie po to by przypodobać się osobnikom płci przeciwnej. A im podobają się dziewczyny naturalne. Tak więc moje panie nie przesadzajmy za nadto ;)




Ładne prawda? I o to chodzi, natura obdarzyła każdą z nas urodą. Po prostu nie zawsze dostrzegamy w sobie to piękno. A sekret tych dziewczyn? Nie operacje, tony tapety czy photoshop. Zadbana cera, umyte włosy i uśmiech każdą zmienią w księżniczkę! Wystarczy uwierzyć w siebie.

Pamiętaj aby podzielić się swoją opinią w komentarzu* !

* dla osób nie posiadających konta na Bloggerze istnieje opcja Anonim lub Nazwa/ Adres URL

Nektarynka ;)



10 komentarzy:

  1. Natura przede wszystkim.

    Kochana też bym chciała mieć proste włosy.niestety to efekt prostownicy. Moje włosy sa falowane ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Natura przede wszystkim.

    Kochana też bym chciała mieć proste włosy.niestety to efekt prostownicy. Moje włosy sa falowane ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaka inna forme platnosci proponujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W wakacje stawiam na naturę lecz w roku szkolnym zaczyna się tusz i trochę pudru sypkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama nie daje się namówić nawet na sam tusz :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana pieniądze w kopercie to nie jest bezpieczny sposób. Na poczcie to może zaginąć. Ale możesz np pójść na pocztę i zrobić przekaz - przelew pocztowy. Podajesz moje dane i nr konta, wpłacasz pieniądze i wtedy one powędrują bezpośrednio na moje konto.

    Co Ty na to?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok to odezwij się do mnie na maila później. Podam CI dane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra notka!
    Mam pomysł co możesz zrobić na blogu:
    1. jeżeli ci się chce to możesz pisać "książkę", scenariusze lub historie (czytelnicy to lubią - kiedyś miałam bloga)
    2. Wstaw w notce 5 lub 3 zdjęcia, zrób ankietę które najlepsze a gdy zakończy się termin po boku w gadżetach na miesiąc możesz umieścić zdjcie jako "Zdjęcie Miesiąca"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To świetne pomysły, na pewno zaangażuje twoje pomysły w życie bloga ;)

      Usuń
  9. Nie toleruję dziewczyn, które do szkoły malują się i ubierają jak na wybieg. Szkoła to nie pokaz mody! Wszystkie dziewczyny powinny zobaczyć i przeczytać tego posta! :)

    OdpowiedzUsuń