piątek, 7 września 2012

Jesienne stylizacje do szkoły

Wrzesień daje o sobie znać. Robi się zimno i do szkoły w samych szortach i bokserce nikt już nie przyjdzie. Po za tym nasze stroje powinny być teraz bardziej stonowane. Zapewne pokochałyście neony, ale może brązy z kolorowymi akcentami wcale nie okażą się gorsze? Z resztą same zobaczcie co dziś dla was przygotowałam.

Trzy stylizacje mojego autorstwa




Jak wam się podobają? 

I jeszcze dwa zestawy znalezione w internecie.



Jak widzicie wcale nie jesteście skazane tylko i wyłącznie na brązy i szarości. Kolorowe dodatki takie jak choćby bransoletka nadają "smaku" całości.

Jeśli macie swoje propozycje możecie przesłać gotowe zestawy na mojego maila dusia.sweeet@gmail.com. Najlepszy zostanie opublikowany na blogu.

Przy okazji przypominam, iż wciąż możecie oddawać głos w ankiecie. Znajduje się ona w prawym bocznym pasku bloga. 

Nektarynka ;)




5 komentarzy:

  1. każdy mi się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć u mnie pojawił się 32 rozdział z perspektywy Blanki na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/ . zapraszam do komentowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie strasznie mi się podobają...myślę że jednak 1,2 i 3 są najlepsze :D

    Torbacz .x

    OdpowiedzUsuń