wtorek, 6 listopada 2012

FINISH i podziękowania

Hmm... przebudowę bloga, można chyba uznać za zakończoną i... udaną :) Nie wiem jak wam, ale mnie bardzo się podoba. Nie jest teraz tak ciemno, wszystko jest przejrzyste. Pojawiły się również dwie dodatkowe opcje: obserwowanie za pomocą e-mail'a i na samym dole po prawej stronie znajduje się 5 postów, które możecie przeczytać.. nie wiem w sumie jak to drugie ująć. Sami zobaczcie. Dodatkowo fakt, że rozszerzyłam notatki pozwala na umieszczanie większych zdjęć.

Co do nagłówka, to zrobiłam go sama korzystając z materiałów, które mi przesłałyście.

Podziękowania dla:

Aneta R. (Torbacz) - za udostępnienie swojego rysunku i wysłaniu zdjęć.

Sara M. - za propozycję szablonu.

Anonim - za podrzucenie mi pomysłu na łagodne, kolorowe akcenty.

Marta - za przesłanie zdjęcia.

Anita K. - za pomoc przy wyborze akcentów.

Fan Page "Najfajniejsze dziewczyny jeżdżą konno"- zabrałam sobie od was zdjęcie konia, które widnieje na nagłówku.

Sandra G. - za przesłanie zdjęć.

Jeśli kogoś pominęłam to przepraszam i jeszcze raz ogromne dzięki za pomoc.


A skoro jeszcze tu o nowościach to właśnie został utworzony "Dział Czytelnika" !

Swoje rysunki, wiersze, listy, zdjęcia czy pozdrowienia możecie przesyłać 24h na dobę na adres mailowy dusia.sweeet@gmial.com . Ważne jest aby się podpisać (imię i wiek) !

Nektarynka ;)

4 komentarze:

  1. Ten nagłówek jest o niebo lepszy tamten był gorszy ale ciesze się że go zmieniłaś , sorry za anonimowość



    Eryka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki , Krowo ;**

    Torbacz xxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych podziekowan :* ;) naglowek swietny! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń