środa, 5 grudnia 2012

Torbacz ART

Tak siedzę i myślę nad tematem dzisiejszego posta i wpadłam na pomysł, żeby wypełnić czymś nasz DZIAŁ CZYTELNIKA. 
Dzisiejszy post jest w całości poświęcony komuś kogo pewnie znacie. Mam na myśli moją najlepszą przyjaciółkę, która "ukrywa się" pod pseudonimem Torbacz. Prawda, że znajoma?

Mycha, nie gniewaj się ale musiałam tu pokazać ten twój talent : D

Pierwszy obrazek możecie kojarzyć z nagłówka.






To ostatnie jest według mnie najlepsze. Chciałam dodać jeszcze taką ładną pracę, ale nie wiem dlaczego Torbacz zdążyła ją usunąć. Teraz się tu nam tłumacz gnido! ;)

Prawda, że ładne? Jak chcecie więcej to ją proście w komentarzach.

Nektarynka ;)



7 komentarzy:

  1. proszę o więcej rysunków Aneto (bo tak chyba masz na imię bo na rysunku pisze) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ty glucie!! kochammm cię :** Torbacz.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też cię proszę o rysunki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się trzeci, jak na niego spojrzałem myślałem te to prawdziwy obraz, no... to jest... nadajesz się na do takiej roboty :)

    Czekam na Sarę i jej opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki, ostatni najbardziej przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super proszę o wiecej rysunków w wykonaniu Torbacza

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następne posty?! Czytelnicy tacy jak ja czekają!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń