środa, 10 października 2012

Jesienne dni

Zanim przejdę do tematu mam dla was wiadomość. Otóż w komentarzach pod e-książką pisaną przez Sarę panuje wielki chaos. Jak zwykle znalazł się jakiś kochany anonimek, który bez przerwy hejtuję jej rozdziały. Nie podoba mi się to. Oczywiście opcja komentowania jest po to by wyrażać swoją opinię ale bez przesady, żeby zaraz z wulgaryzmami wylatywać. Jeśli coś ci się nie podoba to swoją opinię wyraź w kulturalny sposób.
Przecież wcale nie każę wszystkim wielbić naszego bloga, prawda?
Jeśli jednak w dalszym ciągu nic się nie zmieni będę zmuszona usuwać wulgarne komentarze lub całkowicie usunąć opcje komentowania jako Anonim.

To by było na tyle jeśli chodzi o sprawy organizacyjne. A teraz wreszcie jesienny temat. Zapewne nie tylko mi jest zimno. Dobrym rozwiązaniem na jesienne wieczory jest kakao i książka. W ciągu dnia kiedy jest jeszcze jasno można zabrać kumpelę i wybrać się na sesję.

Przynajmniej dla mnie to fajnie wyjście.  A wy, jaki macie sposób na jesienne dni?











Jesień przecież wcale nie musi być najgorszą porą roku. Wbrew pozorom może się okazać nawet najpiękniejszą.

Nektarynka ;)





10 komentarzy:

  1. dziękuję Nektarynko <3
    oh, te Anonimy to maskara.. mnie JESZCZE nie spotkało nic takiego, ale zapewne niedługo znajdzie się ktoś taki ^ ^ ''
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj przesiaduje przed komputerem xD ale osobiście wole czytać książke :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz <3 <3 <3 Anonim -.- Boskie zdjęcia i ogólnie strasznie podoba mi się wygląd bloga jak i treść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te twoje stylizacje są niesamowite ! Zresztą jak cały blog .. Gdy mam tylko chwilę wolnego czasu od razu siadam przed komputer i czytam twoje nowe posty .. Ja też prowadzę swojego bloga tyle że z opowiadaniami . Zapraszam ! http://nuttellkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moim sposobem jest koc, herbata i komputer...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gruby dres, skarpetki, bluza i coś ciepłego do picia :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień to wspaniały czas na sesje zdjęciowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń