niedziela, 14 października 2012

Norweski wzór

Tak sobie z przyjaciółką (Torbaczem) przeglądałyśmy allegro. Zimno już jest a swetrów brak. Trafiłyśmy na bardzo ciekawy wzór- norweski (czasami nazywany skandynawskim). Bardzo mi się spodobał. Mam już upatrzone leginsy :D Mam też od zeszłego roku kozaki. Pokazałabym wam je, ale baterie w aparacie padły. Ahh ten mój kochany aparacik.

Mam nadzieję, że wam też przypadnie do gustu ten wzór. Według mnie samo patrzenie na niego sprawia, że robi się cieplej.












I jak? Ładne prawda?

Ubrania jak najbardziej mi się podobają, ale paznokcie.. niekoniecznie.



Sztuka zrobić coś takiego, to na pewno. Ale nie chciałabym takich mieć. A co wy o nich sądzicie?

Na koniec spełnię prośbę Torbacza. Proszę kochana:




Nektarynka ;)














8 komentarzy:

  1. straszne takie pazurki... wrrrrrr zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJE kochana :**
    Torbacz .x

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogła byś wstwić notkę o modnych w tym sezonie kozakach

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie opuszczam. Po prostu ostatnio na prawdę brakuje mi czasu. Jutro rano jak mi się uda to coś napiszę ;)

      Usuń