sobota, 7 lipca 2012

A.Radwańska vs. S.Williams

Cześć. Oglądaliście dziś rywalizację Radwańskiej z Williams? Ja tak. Mówiąc szczerzę to po drugim secie myślałam, że polce się uda. No ale cóż. I tak była świetna!
Kilka zdjęć ze spotkania:









Wyniki setów:
I 6-1 dla Sereny Williams
II 7-5 dla Agnieszki Radwańskiej
III 6-2 dla Sereny Williams

Obie były niesamowite. Wygrała najlepsza. Osobiście twierdzę, że Isia zagrałaby lepiej gdyby nie była przeziębiona. Podczas przerw jak i po meczu widzieliśmy ją walczącą z katarem.








2 komentarze:

  1. ja nie oglądałam, ale trzymałam kciuki za Agnieszkę, szkoda, że przegrała, ale juz samo dostanie się do finału było wielkim osiągnięciem.

    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci, Nektarynko, byś weszła na profilki.blogspot.com, po wejściu w zakładkę dodatki możesz stworzyć m. in. muzykę na swojego bloga, blokadę kopiowania, zegary, kursory, liczniki odwiedzin i wiele więcej. By stworzyć na blogu taki gadżet wejdź w układ bloga, gadżety, potem wybierz gadżet HTML, daj tytuł i wklej adres który podadzą Ci na profilki.blogspot.com. Polecam!

    OdpowiedzUsuń