czwartek, 26 lipca 2012

Wakacyjne sesje z przyjaciółmi...

...zawsze spoko :) Przedwczoraj razem z przyjaciółkami i moją siostrą wybrałyśmy się na "sesję". W zasadzie to siedziałyśmy i z nudów zaczęłyśmy robić zdjęcia, ale tam. Na zdjęciach, które wam przedstawię jestem ja. Osoba mało fotogeniczna, ale lubiąca mieć robione zdjęcia xD Moje dziwactwo osiąga szczyt we wakacje. Zwłaszcza gdy jest ciepło a w tym roku dość rzadko mamy wysokie temp.





tutaj trampki Pon 


a tu moje (zielone) i Torbacza (pomarańczowe)


Przy okazji chciałabym podziękować JEJ za wspaniale spędzone dni. W sierpniu ja przyjadę do ciebie, szykuj się! Oraz mojej młodszej siostrze za to, że nie pozwala mi się nudzić i chociaż czasami mnie denerwuję to skoczyłabym za nią w ogień ;*

I na koniec piosenka. Na specjalne życzenie Torbacza:

Cher Lloyd- Want U Back



Nektarynka ;)




5 komentarzy:

  1. jejciu , śliczna jesteś :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;) Kocham tą piosenke !! <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah!! Ghr!! :* dziękuje :) :**


    Torbacz.x xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ale macie śliczne buciki :_) torba też fajna ..

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pon" ma fajne trampki !

    OdpowiedzUsuń