czwartek, 5 lipca 2012

Kolorowe włosy

Cześć. Strasznie mi przykro, że ostatnio zaniedbałam bloga (wyroby z modeliny z resztą też), ale miałam sporo na głowie. W dodatku dostałam szlaban -.- (nie pytajcie za co). W każdym razie mam zamiar wrócić do formy ;) Dziś przyjechałam do babci na wieś na wakacje. Ok. tydzień, ale jest tu komputer i internet więc nie ma problemu.
Jak wam minął dzień? Mój polegał na sprzątaniu w pokoju, spakowaniu się a potem pomogłam babci w ogródku. Teraz zajadam się kupionymi w Biedronce nektarynkami i piję koktajl owocowy, który zrobiłam z uzbieranych malin.
Co myślicie o kolorowych włosach? Podobają wam się? Początkowo decydowały się na to głównie celebrytki w celu zwrócenia na siebie uwagi. Teraz widzimy coraz więcej nastolatek w kolorowych włosach. Czerwone, niebieskie, fioletowe, różowe, zielone, pomarańczowe a może wszystkie na raz? Spójrzcie na zdjęcia.








A może same końcówki ?



Ja już rozmawiałam z mamą i zgodziła się na błękitne końcówki :D Trzeba tylko farbę/szamponetkę kupić.

Nektarynka ;)








2 komentarze: