środa, 25 lipca 2012

Fioletowe końcówki

Cześć. Dziś taka krótsza notka. Dodam aby zdjęcie moich włosków. Kupiłam w drogerii szamponetkę i wieczorem miałam już gotową fryzurkę. Jestem zadowolona z efektu. Nie myłam jeszcze włosów od kąd pofarbowałam więc zobaczymy jak będzie później ;) No to nie przeciągam. Drogie panie, moje włosy!


Podobają wam się ?
Na opakowaniu było napisane, że to "dzika śliwka". Czy w rzeczywistości oddaje kolor śliwki? Może trochę, bo pod słońcem robi się troche liliowaty.

Ja kończę, bo muszę się wykompać, ale wy posłuchajcie sb piosenki.

Demi Lovato- Skyscraper



Nektarynka ;)


3 komentarze:

  1. Ładne włoski :) Kocham tą piosenke !! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, fajnie, ja chciałam pofarbować końcówki na niebiesko ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też chciałam na niebiesko (błękitny), ale nigdzie nie mogłam kupić takiej farby.

      Usuń