środa, 18 lipca 2012

Sówka "Pokemonówka"

Cześć. Chciałabym na początku oczywiście przeprosić was za tak długą nieobecność. Ale jak widzicie powróciłam ;) Pogoda jak na wakacje jest fatalna. Mimo tego staram się zbyt dużo nie siedzieć w domu. Najczęściej moje spacery kończą się wracaniem do domu przemoczonym do suchej nitki, bo z moim fartem jak zwykle spotyka mnie ulewa.
Dziś postanowiłam przedstawić wam zawieszki mojego wykonania. Są to sowy. Ale nie takie zwykłe. Wyglądem przypominają trochę pokemony. Haha... lepiąc pierwszą nie miałam zamiaru robić takich "dziwaków" jednak wszystkim się podobają. Oto niektóre z nich.





Na koniec piosenka.
Katy Perry- "Part of Me"




Nektarynka ;)

8 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenke <3 !! zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te sówki... Moja koleżanka próbowała robić podobną i jej się nie udała...;( ta jest piękna . Moja koleżanka prosiła o jakiś filmik czy coś jak to się robi ( tą sówkę ) jeśli byś mogła to wstaw filmik... Nie koniecznie swój.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zgadzam się z poprzednim komentarzem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo zrób i w trakcie rób zdjęcia i je opisz... :D Mam nadzieję że się zgodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, ale na chwilę obecną nie mam modeliny. Skończyła mi się :/ Jak kupię to postaram się coś wymyślić ;)

      Usuń
  5. Rzeczywiście przypominają pokemony. Fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej .. Dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż .. :D

    Buziaki MALINKA <3

    http://marta-janowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo .. ale słodkie :)

    OdpowiedzUsuń