niedziela, 1 lipca 2012

Lato

Hey wszystkim. Jak mijają wakacje? U mnie na maksa gorąco. Nie idzie wytrzymać. Wczoraj wychodząc ze znajomymi na imprezę na plaży o 19 zerknęłam na termometr. Wskazywał 31 stopni o.O Kiedy jest tak ciepło powinniśmy dużo pić, ale ja tam wolę picie zastąpić lodami xD (chociaż szybko się roztapiają).
W dzisiejszym poście zaprezentuję wam torebki idealnie nadające się na lato.

Pojemna torba w modny, kwiecisty wzór (Wittchen)

Pojemna torba w kolorach pastelowych (Asos)



Pojemna torba w marynarskie pasy (Allegro)

Pojemna torba w afrykański wzór (H&M)

oraz moja kupiona w zeszłym roku nad morzem


dałam za nią 40 zł i jestem z niej zadowolona.

I na koniec dodam zdjęcie szczeniaczka mojej suni.


Nektarynka ;)





6 komentarzy:

  1. u mnie też gorąco! :(
    4 jest fajna i słodki piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 *_* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak !! <3 http://fashiongeeks-geeks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza torebka śliczna :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ta torebka w paski jest śliczna . Szczeniaczek słodki ♥

    OdpowiedzUsuń