niedziela, 2 września 2012

W poszukiwaniu redaktorki...

Tak czytam tę moją całą e-książkę i dochodzę do wniosku, że to kompletna tandeta. Myślałam, że lepiej mi to wyjdzie, ale jednak. To zupełnie bezsensu, żebym pisała kiedyś pierdoły (krótkie na dodatek). Wpadłam jednak na pomysł co zrobić. No, więc wg mnie dobrą sprawą byłoby przyjęcie kogoś na posadę redaktorki. Zajmowałaby się ona tylko i wyłącznie pisaniem opowiadania. Co wy na to? Ktoś z was chętny? A może macie utalentowanych znajomych, którym spodobało by się coś takiego. Tak czy inaczej wszystkich chętnych do współpracy proszę o kontakt mailowy ;)

Mój e-mail: dusia.sweeet@gmail.com


Byłabym wdzięczna gdybyście napisali o tym na swoich blogach. Oczywiście odwdzięczę się ;)


Nektarynka ;)

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tą redaktorką!
    Spytam moich znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;D
    Podoba mi się nagłówek!
    Zapraszam do sb
    http://swiatwobiektywieaparatu.blogspot.com/
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń